در حال بارگزاری ...
فوراور لایف

به دلیل نوسانات قیمت دلار و درهم، لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت دقیق محصول را از طریق شماره های نوشته شده در سایت استعلام نمایید. لطفا به هیچ وجه قبل از استعلام قیمت، واریز انجام ندهید.

محصولات کروتلی فری ایرانی

فوراور لایف تنها یک سایت فروشگاه اینترنتی نیست، یک وسیله است برای خانم‌ها و آقایانی که قصد خرید محصولاتی عالی و اصلی را دارند. کسانی که می‌خواهند درباره چیزی که می‌خرند اطلاعات کامل و واقعی داشته باشند. شما امروزه به‌عنوان مشتری فروشگاه آنلاین، به‌خوبی می‌دانید که تحویل سریع کالا جلوی درب منزل، حق ارجاع کالا از ویژگی‌های اصلی هر فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. تمامی این موارد را با فوراور لایف می توانید تجربه کنید. فوراور لایف یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات کروتلی فری ایرانی را به هم وطنان عرضه می کند.

کروتلی فری چیست؟

اگر شما هم حامی حیوانات و حقوق آن‌ها هستید حتما تا به امروز واژه کروتلی فری را زیاد شنیده‌اید.بسیاری از کمپانی‌های لوازم آرایشی و بهداشتی روی بسته‌بندی محصولاتشان این کلمه را درج کرده‌اند. کرولتی فری به این معناست که محصول و مواد سازنده آن‌ها روی حیوانات آزمایش و تست نشده است. در قانون برای عدم تست روی حیوانات معنی خاصی تعیین نشده است، اما خوشبختانه تعدادی سازمان‌ها خصوصی مانند فوراور لیوینگ وجود دارند که کرولتی فری بودن محصولات را بر اساس استانداردهای مورد قبول خودشان تایید یا رد می‌کنند.

کروتلی فری

اخیراً مستندی تحت عنوان «خرگوش رالف را نجات دهید» در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. موضوع اصلی این مستند آزمایش غیراخلاقی مواد آرایشی روی حیوانات است.«رالف» خرگوشی آزمایشگاهی برای تست لوازم آرایشی و بهداشتی است که طی این فیلم کوتاه با او مصاحبه و زندگی روزمره‌اش نمایش داده می‌شود. این مستند در واقع همان مفهوم کروتلی فری را داردو محصولات فرواور لیوینگ آمریکایی دارنده گواهینامه کروتلی فری هستند.

محصولات کروتلی فری

لوازم آرایش کروتلی فری به مجموعه ای از محصولات آرایشی وبهداشتی گفته می شود که تست حیوانی ندارند. محققین باور دارند تست های حیوانی ای که برای محصولات انجام می شود، نمی تواند تضمین کند که این محصولات برای انسان بدون ضرر است. به عنوان نمونه حیوانات به پارکینسون و آلزایمز و گونه های مختلف سرطان مبتلا نمی شوند. اگر حامی حیوانات هستید و جان این موجودات مهم است برای شما حتما از محصولات کروتلی فری استفاده کنید.

خمیر دندان بدون تست حیوانی

مشتریان عزیز فروشگاه فوراور لایف اگر شما هم حامی حیوانات هستید و عدم تست آن ها روی حیوانات برایتان مهم است باید بگویم محصولات فورارو لیوینگ آمریکا بهترین گزینه است. خمیر دندان بدون تست حیوانی فوراور سلامتی و نشاط را به دندان های شما می بخشد. با این محصول دندانی سفید و سالم داشته باشید. تمامی محصولات فوراور لیوینگ بدون تست حیوانی هستند.

برای مطالعه بیشتر در مورد تست حیوانی کلیک کنید.

بستن
مقایسه
WeCreativez WhatsApp Support
همراه با مشاوران فوراور لایف تجربه بهترین خرید را داشته باشید.