در حال بارگزاری ...
فوراور لایف

به دلیل نوسانات قیمت دلار و درهم، لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت دقیق محصول را از طریق شماره های نوشته شده در سایت استعلام نمایید. لطفا به هیچ وجه قبل از استعلام قیمت، واریز انجام ندهید.

تست حیوانی چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درباره ی مراحل تولید و یا حتی تست لوازم آرایشی که استفاده می کنید فکر کرده باشید. انواع و اقسام لوازم آرایشی که در بازار وجود دارد توسط کمپانی ها نامعتبر مختلف روی انواع حیوانات مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند. در انتهای همگی این آزمایش ها متاسفانه تمامی این حیوانات جام خود را از دست می دهند. آزمایش و تست حیوانی محصولات آرایشی و بهداشتی به شدت برای حیوانات زیان آور است. تست حیوانی عاملی خطرناک برای سلامتی این موجودات دوست داشتنی می باشد.

تست حیوانی محصولات آرایشی چیست؟

می توان گفت اسنفاده از حیوانات برای تست کردن محصولات آرایشی بهداشتی بدترین نوع سوء استفاده از آنان است. این کار برای مطمئن شدن از این که محصولا مربوطه حساسیت پوستی برای انسان ایجاد نمی کند انجام می شود. آسیب های زیان آور تست حیوانی محصولات آرایشی برای سلامتی حیوانات مضر است و افراد فعال در زمینه حقوق حیوانات سال هاست که با این امر مخالفت می کنند. متاسفانه در بسیاری از شرکت های آرایشی سراسر دنیا برای این که بدانند محصول نهایی ضرری برای انسان ندارند آن را بر روی جانوارن تست می کنند.

تست حیوانی محصولات آرایشی

اخیرا ممکن است آزمایش رو حیوانات برای تولید محصولات آرایشی بهداشتی را زیاد شنیده باشید. امری بسیار خطرناک که بدون داشتن حق انتخاب بر روی این موجودات زبان بسته انجام می شود. تست حیوانی محصولات آرایشی نتیجه ای جز درد و شکنجه برای این مخلوقات زیبا و دوست داشتنی ندارد. اگر سلامتی حیوانات برای شما مهم است حتما در هنگام خرید لوازم آرایشی به نماد عدم تست روی حیوانات بر روی آن دقت نمایید.

تست حیوانی

حتما شما هم در این روزها داستان داغ تست لوازم آرایشی روی حیوانات را شنیده اید. موضوع این است که برخی محصولات آرایشی و بهداشتی مورد تست حیوانی قرار می گیرند. این کار انجام می شود تا عدم حساسیت آن ها بر روی انسان مشخص شوند. این محصولات نباید خریداری شوند چرا که این تست حیوانی می تواند جان این موجودات را به خطر بیندازد. بیش از 40 کشور دنیا ممنوعیت تست حیوانی برای شرکت های خود گذاشته اند. بیایید با استفاده از برند های معتبر دیگر نگذاریم افراد سودجو جان حیوانات ار به خطر بیندازند.

تست حیوانی محصولات فوراور لیوینگ

فوراور لایف به عنوان یکی از بهترین نمایندگان فروش محصولات فوراور لیوینگ در ایران مفتخر است این خبر را به شما بدهد که هیچ کدام از محصولات این کمپانی تست حیوانی نمی شوند. یکی از افتخارات این مجموعه نداشتن تست حیوانی می باشد. اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید که برای تولید آن جان هیچ موجود زنده ای به خظر نیفتد فوراور لیوینگ بهترین گزینه است. کیفیت و سلامتی را با فوراور لایف تجربه کنید.

بستن
مقایسه
WeCreativez WhatsApp Support
همراه با مشاوران فوراور لایف تجربه بهترین خرید را داشته باشید.