در حال بارگزاری ...
فوراور لایف

به دلیل نوسانات قیمت دلار و درهم، لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت دقیق محصول را از طریق شماره های نوشته شده در سایت استعلام نمایید. لطفا به هیچ وجه قبل از استعلام قیمت، واریز انجام ندهید.

پاکسازی کبد

پاکسازی و سم زدایی

بدن انسان به علت عوامل متعددی دچار آلودگی میشود. مهمترین مواردی که موجب آلودگی بدن میشود داشتن تغذیه ی نامناسب، مشکلات گوارشی و استرس می باشد. که پاکسازی و سم زدایی بدن در هریک از مراحل هضم و متابولیسم مواد غذایی ایجاد میشود. نقش مهمی در حفظ سلامتی بشر دارد .همچنین نگهداری مواد حیاتی و ضروری در بدن، برای سلامتی اهمیت دارد.

پاکسازی به چند طریق انجام میشود؟؟؟

نوع اول پاکسازی طبیعی می باشد. که این نوع پاکسازی، دفع گازهای سمی از طریق ریه، دفع مدفوع، دفع ادرار، عرق کردن، عادت ماهانه، عطسه، سکسه، دفع باد، اشک، جمع شدن ترشحات در گوشه چشم هنگام بیدار شدن از خواب صبحگاهی  می باشد. و یا نوع دیگر پاکسازی های طبیعی وقتی اتفاق می افتد که مواد زاید بیش از اندازه در بدن جمع شده باشد و بدن سعی می کند به طریقی این مواد زاید را دفع کند .مثلا گاهی به صورت طبیعی، اسهال و یا خونریزی از بینی و یا سرفه و یا تب و آبریزش از بینی ایجاد می شود. در این نوع از پاکسازی های طبیعی، معمولا، علائم خفیف و مدت آن محدود است. 

نوع دوم پاکسازی توسط پزشک می باشد.در این مورد پزشک متوجه می شود که مواد زاید و سموم در بدن ذخیره شده اند. و قوای طبیعی بدن نتوانسته اند به طور کافی آنها را دفع نمایند. در اینجا طبیعت نیاز به کمک طبیب دارد .طبيب با ایجاد اسهال، تعریق، افزایش ادرار، فصد، حجامت و یا حمام و یا تدابیر روحی و روانی و تدابیر دیگر به یاری طبیعت می شتابد و به سیر طبیعی دفع مواد زاید و سموم کمک می کند.

ولی بهترین پاکسازی که صد در صد طبیعی و ارگانیک می باشد استفاده از نوشیدنی زرد فوراور می باشد. این نوشیدنی که به طلای زرد معروف است بهترین روش برای پاکسازی معده و سم زدایی بدن می باشد. فوراورلایف بخاطر سلامتی شما این محصول گیاهی که از آلوئه ورا تهیه شده رو برای شماعزیزان تهیه کرده.

پاکسازی کبد
Liver cleansing/foreverlife

سموم از چه طریقی وارد بدن می شوند؟

افراد سیگاری باید توجه داشته باشند که سیگار مهمترین عامل برای وجود سم در بدن می باشد. و البته بجز مصرف دخانیات هوایی که نفس میکشیم و یا رژیم های غذایی که مصرف می کنیم تا حدودی سم وارد بدن میشود. افرادی که استرس دارند باید توجه داشته باشند یکی از راه های وارد شدن سم به بدن این مورد می باشد. زیرا استرس سیستم ایمنی را ضغیف می کند.

مورد بعدی استفده از محصولات آرایشی و بهداشتی های نا مرغوب است. ولی اصلا جای نگرانی نیست. فروشگاه فوراورلایف برای شما محصولاتی تهیه کرده کاملا ارگانیک. و تهیه شده از آلوئه ورای خالص بدون هیچگونه مواد شیمیایی. شما میتوانید از محصولات آرایشی و بهداشتی فوراور با خیالی راحت استفاده کنید.

راه سم زدایی بدن چیه؟؟

مهمترین راه برای شما عزیزان داشتن تغذیه مناسب و سالم می باشد. که مصرف روزانه سبزیجات می تواند عامل پاکسازی سم در بدن باشد. اگر خوردن سبزیجات را دوست ندارید باز هم فوراور مشکل شما رو حل کرده. فوراور برای شما مکمل سبزیجات فوراور را تهیه کرده که به صورت کپسول می توانید از آن استفاده کنید. مورد بعدی که در بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر است خوردن چای سبز و دمنوش های گیاهی فوراور و از همه مهمتر خوردن نوشیدنی زرد فوراور می باشد که باعث پاکسازی سم از بدن می باشد.

پاکسازی کبد
Liver cleansing/foreverlife

با استفاده از محصولات فوراور بدن خود را از سموم پاکسازی نمایید!

محصولات گیاهی فوراور دارای کیفیت بالا و تاییدیه های بین المللی می باشند. فوراورلایف نیز برای مشکلات مختلف راه چاره پیدا کرده است. در جهت پاکسازی و سم زدایی بدن نوشیدنی ژل آلوئه ورا فوراور را به شما پیشنهاد میکنیم. این نوشیدنی دارای خواص بی شماری بوده و کار اصلی آن ارتقای سیستم ایمنی و پاکسازی بدن از سموم می باشد.

این ژل خالص به گیاه هزار درمان معروف بوده و راهکاری فوق العاده برای بهبود بسیاری مشکلات درونی بدن است. خواص منحصر به فرد این محصول موجب شده است تا ما آن را به افرادی که به دنبال سلامتی همیشگی هستند پیشنهاد نماییم . که طبق تحقیقات بیشتر افراد از استفاده ی این محصول رضایت کامل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
WeCreativez WhatsApp Support
همراه با مشاوران فوراور لایف تجربه بهترین خرید را داشته باشید.